Dodano do koszyka
#
Nazwa Produktu (ilość gram)
Wartość: 36,99 zł
Brakuje: 120,00 zł do darmowej wysyłki
 
 
 

Kawy i herbaty świata – szybka wysyłka

W naszym sklepie z herbatami i kawami świata udostępniliśmy dla Państwa następujące możliwości zapłaty za zamówione towary:

Płatność za pobraniem
Należność za przesyłkę jest pobierana przez listonosza lub kuriera dostarczającego przesyłkę.

Przedpłata na konto przelewem standardowym
Wpłata na nasze konto przelewem realizowanym w banku, okienku pocztowym lub innym punkcie opłat.

Rachunek bankowy w PKO BP SA:

Herbata-Kawa.pl s.c.
37 1020 1879 0000 0102 0028 4992
(w tytule prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia)

Przedpłata na konto poprzez system płatności elektronicznych PayU SA
Wpłata na nasze konto następuje poprzez przekierowanie do systemu płatności elektronicznych PayU SA i wybór w systemie sposobu realizacji zapłaty z karty kredytowej bądź konta. Potwierdzenie opłacenia zamówienia zostaje wysłane przez PayU w ciągu ok. 30 minut i po tym czasie sklep przystępuje do realizacji zamówienia. Opis realizacji transakcji oraz zabezpieczeń można znaleźć na stronie www.payu.pl

WYSYŁKA KURIEREM - jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce proponujemy również wybór tego sposobu dostawy. Czas dostawy do 48h w zależności od godziny złożenia zamówienia i potwierdzenia wpłaty.

Aby wybrać wysyłkę kurierem należy wybrać opcję "kurier". Przy wysyłce kurierem prosimy o podanie dokładnego adresu mailowego i numeru telefonu wraz z numerem kierunkowym - dane te są potrzebne do kontaktu z kurierem.

Koszt wysyłki kurierem:

  • przy zamówieniach do 120 zł (z przedpłatą na konto) - 18 zł.
  • przy zamówieniach powyżej 120 zł (z przedpłatą na konto) - 9 zł.
  • przy zamówieniach płatnych przy odbiorze: dodatkowa dopłata 7 zł

Rachunek bankowy w PKO BP SA:

Herbata-Kawa.pl s.c.
37 1020 1879 0000 0102 0028 4992
(w tytule prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia i zapis "KURIER")

Dostawa produktów Pocztą Polską

Dostawy zamówionych towarów realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD. Przesyłki wysyłane są listem poleconym ekonomicznym. Średni czas dostawy to 48 - 72h jednak czas dostawy jest uzależniony od sprawności  Poczty w poszczególnych regionach kraju i może się wahać.

Koszt oraz szacowany czas wysyłki wygląda następująco:

  • przy zamówieniach do 120 zł (z przedpłatą na konto) - 9 zł.
  • przy zamówieniach powyżej 120 zł (z przedpłatą na konto) - 0 zł.
  • przy zamówieniach płatnych przy odbiorze: dodatkowa dopłata 7 zł 


Uwaga! 

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ KWOTY 120 ZŁ.:

1) W przypadku przedpłaty na konto/płatności PayU - zamówienia powyżej 120zł przesyłamy Pocztą Polską na nasz koszt.

2) W przypadku płatności za pobraniem - realizacja zamówienia również przebiega na koszt sklepu www.herbata-kawa.pl, jednak klient ponosi dodatkowy koszt w kwocie 7 zł. wynikający z opłaty dodatkowej pobieranej przez Pocztę Polską lub firmę kurierską z tytułu przesłania środków pieniężnych na nasz rachunek bankowy!

Podany czas oczekiwania jest szacunkowy. Nasz sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy Poczty Polskiej. Przypominamy również, że do czasu dostawy należy doliczyć czas potrzebny do przygotowania przesyłki. Jeżeli z powodu wyczerpania zapasów czas potrzebny do przygotowania przesyłki ulegnie zmianie zostaną Państwo o tym poinformowani.

Nasza firma zawsze dokłada najwyższej staranność, aby zakupione herbaty dotarły do Państwa w idealnym stanie. Dlatego nasze produkty pakowane są w profesjonalne torebki, które zabezpieczają i chronią herbatę oraz kawę przed utratą aromatu. Ponadto nasze produkty są zawsze chronione przed uszkodzeniami podczas transportu.

Wysyłka za granicę

Zamówione produkty możemy wysłać także za granicę. Koszt takiej wysyłki jest ustalany indywidualnie i pokrywany przez kupującego. W przypadku wybrania przez Państwa takiej opcji prosimy zapisać taką wiadomość w uwagach do zamówienia bądź skontaktować się z nami telefonicznie tel. +48 58 686 86 96

Sprawdzenie przesyłki

Po otrzymaniu przesyłki prosimy dokładnie sprawdzić przy dostawcy czy nie została uszkodzona oraz czy zawiera wszystkie zamawiane produkty. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności dostawcy wypełnić druk reklamacji i skontaktować się z naszym sklepem telefonicznie lub mailowo. Podstawą przyjęcia reklamacji w przypadku uszkodzonych przesyłek jest protokół reklamacji sporządzony przez kuriera/pracownika poczty.

Życzymy udanych zakupów
sklep www.herbata-kawa.pl